ARA ÉS L’HORA presenta l’acte central de la campanya per a reafirmar que “el 9N votarem i guanyarem”

Actualitat

ARA ÉS L’HORA presenta l’acte central de la campanya per a reafirmar que “el 9N votarem i guanyarem”

La campanya ARA ÉS L’HORA ha organitzat pel proper diumenge 19 d’octubre un “gran acte massiu” per a mostrar la unitat de cara el 9N omplint la Plaça Catalunya de Barcelona. La jornada servirà per a visualitzar, un cop més, la majoria social que vol construir un país nou.
 
Les presidentes d’Òmnium Cultural i l’Assemblea Nacional Catalana, Muriel Casals i Carme Forcadell, conjuntament amb el director de la campanya ARA ÉS L’HORA, Oriol Solé, i el coordinador d’actes, Ignasi Termes, han exposat davant els mitjans de comunicació els detalls de l’acte de Plaça Catalunya i les properes accions de la campanya com la pintada de groc de Poblenou del Delta o la contractació d’una gran lona publicitària a la Pedrera.
 
Muriel Casals ha destacat la “pressió positiva” que pretén exercir el gran acte de campanya d’aquest 19 d’octubre, a banda de remarcar que ARA ÉS L’HORA és un “agent actiu” del procés i que, en aquest sentit, la campanya pel Sí a la independència “està en marxa i seguirà endavant”. Per la seva banda, Carme Forcadell ha ressaltat la voluntat que la concentració a Plaça Catalunya serveixi per a visualitzar “més que mai” que “som majoria i som sobirans”. Forcadell també ha exclamat que “el 9N votarem i guanyarem”.   
 
En l’acte del 19 d’octubre, segons ha exposat Ignasi Termes, hi participaran representants de tots els partits polítics que donen suport a la Consulta i també membres del Govern de la Generalitat. Ja han confirmat la seva presència, el portaveu del Govern, Francesc Homs; el secretari general de CDC, Josep Rull; i el president d’ERC, Oriol Junqueras. També prendran part en l’acte membres d’ICV, EUiA, CUP i Unió. A banda dels representants polítics, diverses figures rellevants de la societat catalana com Lluís LlachMiquel Calçada, Eduardo Reyes o Carme Sansa intervindran en la jornada.
 
Oriol Solé, per la seva banda, ha explicat les accions endegades per la campanya ARA ÉS L’HORA per a guanyar visibilitat pública amb la iniciativa País groc. Per exemple destacant la presència d’un autocar publicitari, les pantalles de ledsubicades a les entrades de Barcelona o la lona que cobrirà durant els propers dies la façana de la Pedrera. Solé ha exposat la necessitat de recollir, mitjançant les donacions dels catalans i les catalanes, uns 200.000 euros setmanals per a implementar les accions planificades. En aquest sentit, la campanya ha habilitat un web en el seu afany per a exemplificar la seva voluntat de transparència.

www.araeslhora.cat