Judici sumaríssim als presos polítics. Vist per sentència
Actes i activitats

Us convidem a la xerrada Judici sumaríssim als presos polítics. Vist per sentència a càrrec de l’Associació Atenes – Juristes pels Drets Civils que es farà el dijous, 4 de juliol, a dos quarts de vuit del vespre al Casal Pere Quart.
Els participants d’aquest acte ens explicaran els tràmits jurídics que s’estan fent i la seva rellevància, i ens respondran preguntes com ara: Són d’obligat compliment o no les resolucions de l’ONU? Què passa si no es compleixen? De qui depèn que Puigdemont, Comín i Junqueras puguin exercir com a diputats europeus Deixaran en llibertat els presos mentre no hi hagi sentència? Què en podem esperar de la resolució de Luxemburg? Quin paper tenen els eurodiputats amb la llibertat dels seus companys?
L’Associació Atenes – Juristes pels Drets Civils és una associació sense ànim de lucre que aplega juristes compromesos en la defensa dels drets civils i polítics de les persones i dels col·lectius del nostre país. La seva finalitat és lluitar contra la regressió que estan patint al nostre país els drets i les llibertats fonamentals de les persones, dels ciutadans, dels col·lectius i dels pobles. Podeu trobar-ne més informació al seu web.
Organitza: Sabadell per la Independència-ANC
Amb la col·laboració de: Crida Nacional per la República – CUP – ERC Sabadell – Independència i República – Junts per Sabadell – Òmnium Sabadell
Us podeu baixar el cartell de l’acte aquí.