Comunicat novembre

Actualitat

La gestora d’Òmnium L’Hospitalet ens hem reunit telemàticament. Seguim treballant per fer cultura, llengua, país i cohesió social.

En la darrera reunió d’aquest mes, hem parlat d’alguns projectes que tenim previstos per a aquest nou any, com el Sambori i poder fer la mostra d’audiovisual en català amb els premis VOC (Versió Original en Català). També hem parlat sobre el pla de treball per aquest nou any.

Dilluns 30 a les 18.30h tenim un acte (virtual) «(RE)VOLTA CONFINADA POLIGONERA DESOBEDIENT» al nostre canal de youtube. La (Re)volta Confinada que recorre a través de conversar amb testimonis via streaming els tres polígons d’habitatges de L’Hospitalet per a recordar i divulgar tres experiències de desobediència civil i de protesta social i política que hi van tenir lloc, i de les quals van sorgir millores pel conjunt del país, demostrant que totes tenim una vida millor gràcies als “poligoners/es”. L’emergència sanitària de la Covid-19 fa que les (Re)voltes, el projecte d’Òmnium Cultural de passejades guiades en grup amb el fil conductor dels relats de les persones i entitats protagonistes de les lluites i processos de transformació social, siguin ara (RE)VOLTES CONFINADES. Aquest nou cicle constarà de sis (Re)voltes en línia i en directe podem escoltar les veus protagonistes dels barris de La Mina, el Bon Pastor, El Carmel, les barraques de La Perona, el Centre Històric de Lleida i els polígons de L’Hospitalet.

Com sabeu som una gestora jove i ens agradaria poder comptar amb tu com a voluntari als nostres projectes. Si estàs interessat inscriu-t’hi en aquest enllaç.