{"id":9835,"date":"2015-03-06T10:39:57","date_gmt":"2015-03-06T08:39:57","guid":{"rendered":"http:\/\/omnium.whads.com\/convocades-les-collaboracions-de-suport-a-la-publicacio-de-llibres-i-dadquisicio-dexemplars-de-llibres-ja-editats\/"},"modified":"2018-06-22T11:25:20","modified_gmt":"2018-06-22T09:25:20","slug":"convocades-les-collaboracions-de-suport-a-la-publicacio-de-llibres-i-dadquisicio-dexemplars-de-llibres-ja-editats","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.omnium.cat\/ca\/convocades-les-collaboracions-de-suport-a-la-publicacio-de-llibres-i-dadquisicio-dexemplars-de-llibres-ja-editats\/","title":{"rendered":"Convocades les col\u00b7laboracions de suport a la publicaci\u00f3 de llibres i d\u2019adquisici\u00f3 d\u2019exemplars de llibres ja editats"},"content":{"rendered":"
Amb aquesta finalitat, col·labora amb altres institucions, entitats associatives i persones particulars que comparteixen els mateixos objectius per a poder-los assolir conjuntament generant sinèrgies que en facilitin la seva consecució, en funció de les disponibilitats pressupostàries de cada moment i d’acord amb les finalitats socials.<\/p>\n
La Junta Rectora Territorial va aprovar el passat 26 de febrer les convocatòries següents:<\/p>\n
Convocatòria del Capítol III. Publicacions<\/u><\/p>\n
Podeu descarregar-vos les bases aquí<\/u><\/a>. Secció II: Adquisició d’exemplars de llibres ja editats<\/em> Accions encaminades a complir amb l\u2019objecte social de l\u2019entitat <\/p>\n","protected":false},"author":37,"featured_media":9836,"comment_status":"closed","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[1],"tags":[],"post_headquarter":[1749],"post_project":[],"class_list":["post-9835","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-uncategorized-ca","post_headquarter-terres-de-lebre"],"acf":[],"yoast_head":"\n
\nSecció I. Suport a la publicació<\/em>
\n1.- S’estableix l’import individual màxim en 250,00 €
\n2.- S’estableix el pressupost màxim per al conjunt d’ajuts concedits en 500,00 €.
\n3.- Termini de lliurament de les sol·licituds: 30 d’abril de 2015.
\n4.- Podeu descarregar la instància de sol·licitud aquí<\/u><\/a>.<\/p>\n
\n1.- S’estableix el pressupost màxim per al conjunt d’ajuts concedits en 200,00 €.
\n2.- Termini de lliurament de les sol·licituds: 30 d’abril de 2015.
\n3.- Podeu descarregar la instància de sol·licitud aquí<\/u><\/a>.\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"