Èxit de participació en la campanya de Sant Jordi

Actualitat

Van ser moltes les persones que es van acostar a la nostra parada per conèixer l’entitat i participar en el sorteig de la panera cultural

En el marc del dia de Sant Jordi, Òmnium Cultural va engegar la campanya #FemHistòria i a totes les parades d’Òmnium del Territori, pràcticament un centenar, es va sortejar una panera cultural que incloïa tota mena de productes culturals (llibres, revistes, música, etc.) i un pack familiar de soci perquè tots els membres de la família puguin formar part d’Òmnium gratuïtament i gaudir dels avantatges durant tot un any. 

La jornada va arrencar amb molta força i amb un dia molt assolellat. Centenars de persones es van acostar a la parada per participar en el sorteig i conèixer de més a prop l’activitat d’Òmnium Cultural i les publicacions de la Fundació Torre del Palau, entitat amb la qual compartíem parada. Malgrat la pluja i la pedregada que va arribar a la tarda i que va obligar a escurçar la festa de Sant Jordi, vam aconseguir que un total 229 persones participessin en el sorteig de la panera, sent una de les parades de tot el territori amb més participació. Després de retirar una butlleta d’entre totes les participants, Josep Colobrant va sortir com guanyador de la panera, que va venir a recollir-la a la nostra seu. 

Volem agrair també la participació de tots els voluntaris que van estar amb nosaltres a la parada donant a conèixer l’entitat i la campanya. L’èxit de participació es deu a la seva gran tasca.

Entrega panera cultural Òmnium Terrassa 2016
A l’esquerra Josep Colobrant, guanyador de la panera, entregada pel president d’Òmnium Terrassa Xavier Ordeix.