Òmnium Cultural del Vallès inaugura a Granollers un cicle de sopars – tertúlia amb Joaquim Ferrer, historiador i polític
En aquest espai podeu fer el seguiment de les activitats que duu a terme la delegació del Bages d’Òmnium Cultural, activitats que podem organitzar gràcies a les vostres col·laboracions i a les d’entitats i empreses que ens donen suport.Esperem que ens feu arribar els vostres suggeriments a [email protected], i que animeu les vostres amistats i coneixences perquè formin part de la nostra família i s’hi associïn; entre tots podrem fer encara moltes més coses.
El passat divendres 18 de gener la Delegació Comarcal d’Òmnium Cultural al Vallès Oriental va inaugurar un cicle de conferències, xerrades i sopars – tertúlia sobre aspectes diversos de la cultura catalana, la llengua i temes de país. L’acte, que amb forma de sopar va aplegar una vintena de persones a la Casa de Cultura Sant Francesc de Granollers, va convidar a Joaquim Ferrer, destacat historiador i polític català, autor de diversos assaigs, biografies i obres de cultura i política catalana per a parlar sobre el II Congrés de Cultura Catalana, celebrat ara fa més de vint anys.
Ferrer va parlar també sobre els preparatius d’un futur III Congrés, on creu que una entitat de la rellevància d’Òmnium Cultural ha de prendre un paper important com a dinamitzadora cultural de referència a Catalunya.
La Delegació Comarcal d’Òmnium Cultural, sota el títol Els divendres d’Òmnium Granollers, farà un sopar – tertúlia un divendres al mes, convidant a diverses personalitats culturals i intel·lectuals del nostre país.
Granollers, 21 de gener de 2008

