Junta i equip

Ofertes laborals

Data de publicació: 06/06/2024

Referència: CAPT-01

Tècnic/a d’aliances i captació de fons

Òmnium Cultural, entitat que treballa per a la promoció de la llengua i la cultura catalanes, la cohesió social i la defensa dels drets nacionals de Catalunya, cerca una persona per desenvolupar les funcions de responsable d’aliances estratègiques i captació, a l’àrea de Comunitat i Creixement de l’entitat. En dependència de la Direcció de Creixement i Comunitat, el/la persona responsable d’aliances i captació de fons, planificarà i executarà l’estratègia de diversificació de fons de l’entitat, des de la captació fins la seva consolidació.

Si estàs interessat/da en la posició i vols formar part d’una de les entitats cívicoculturals més destacades dels Països Catalans i d’Europa, contribuir en projectes de transformació social en els àmbits de la llengua, la cultura, la cohesió social i la defensa dels drets civils i polítics, formar part d’un entorn jove i dinàmic, on els reptes continus formen part de l’àmbit de treball de l’entitat i participar d’una entitat compromesa amb la sostenibilitat i la igualtat d’oportunitats en el treball, sense discriminació per raó de gènere, religió o procedència, envia’ns el teu currículum i carta de presentació.

Data de publicació: 22/05/2024

Referència: ADMI-COMP

Tècnic/a Administratiu Comptable

Òmnium Cultural, entitat que treballa per a la promoció de la llengua i la cultura catalanes, la cohesió social i la defensa dels drets nacionals de Catalunya, cerca una persona per desenvolupar les funcions d’administratiu/va comptable, a l’àrea de Finances ubicada a Barcelona.

Depenent de Direcció Financera, et responsabilitzaràs de la gestió i manteniment de registres financers i comptables, donant suport al compliment de les obligacions comptables i fiscals. Les teves funcions comportaran: registrar albarans, factures, extractes bancaris i justificants, preparar documents per a presentació d’impostos, gestionar obligacions fiscals i tributàries, emetre i revisar rebuts i factures, fer seguiment de cobraments i pagaments, realitzar conciliacions bancàries, participar en l’elaboració d’informes de l’àrea financera i donar suport a les auditories.