Òmnium recomana… Congrés Treball i Ciutadania

Actualitat

L’arribada de la Flama del Canigó a les Terres de l’Ebre viurà enguany destacades novetats, més enllà de la tradicional arribada a poblacions com Amposta, Sant Carles de la Ràpita i Vinaròs, des d’on la Flama es reparteix a diferents poblacions del País Valencià, cal destacar el recorregut en llaüt que s’iniciarà a les 12 del migdia des de l’embarcador de l’Aldea, amb parades a les poblacions de Tortosa, Roquetes (14h), Aldover (16h), Xerta (17h) i Tivenys (18h).

Els propers 14 i 15 de juliol ECAS organitza a l’Auditori de la ONCE, un Congrés de dos dies sota el títol ‘Treball i Ciutadania’. L’objectiu és analitzar la dinàmica de transformació i les tensions que defineixen la situació laboral en la societat actual. Té per missió ser un espai d’anàlisi i debat però vol abordar també nous reptes en la construcció d’una societat inclusiva i unida.

L’assitència és oberta a tothom, però requereix una inscripció prèvia. Podeu inscriure-us per assistir-hi personalment o bé per participar-hi de forma virtual al web del Congrès.