IV Trobada d’Escoles en Xarxa de primària a Barcelona

Actualitat

Carles de Rosselló s’adjudica el Premi Jaume Camp de Sociolingüística.

El dijous 12 de maig ha tingut lloc al barri del Raval de Barcelona la IV trobada d’Escoles en Xarxa de primària. La cita anual se celebra amb l’objectiu de treballar i enfortir in situ la xarxa lingüística i cultural que cada dia els nens i joves d’Escoles en Xarxa comparteixen a través de la xarxa digital durant el curs. El projecte, que porten a terme conjuntament Òmnium i VilaWeb, teixeix una xarxa educativa dels territoris de parla catalana i converteix els alumnes en periodistes digitals.

En la IV trobada d’Escoles en Xarxa de primària i han participat un total de 68 nois i noies i 16 mestres procedents de 8 escoles d’arreu dels Països Catalans (Eivissa, Olot, Terrassa, Lleida, Begur, Esparreguera i Llinars del Vallès). Els nens i nenes han particiapat en un total de 8 tallers, entre els quals destaca un recorregut de descoberta pel barri del Raval, la visita als museus MACBA, CCCB i al Taller de Músics i el treball periodístic als estudis de VilaWeb.

Les entrevistes, reportatges fotogràfics i enregistraments es podren consultar en el bloc de la trobada i a través de les xarxes socials (twitter) amb l’etiqueta #escolesenxarxa.

Vegeu des d’aquí el vídeo creat pels mateixos joves amb motiu de la trobada. Una magnífica experiència per a tots els assistents!