Bellpuig. Ruta de la Flama del Canigó
,,,
Un any més, l’Ajuntament de Bellpuig organitza el repartiment de la Flama del Canigó per les diverses poblacions per on passa la marxa cicloturista del dia 23 de juny.
Seguint la tradició d’uns anys ençà i amb afany de difondre el sentit del Foc de Sant Joan, el Centre Excursionista CIM puja al cim del Canigó per tal de recollir l’autèntic Foc de Sant Joan i l’entreguen als ciclistes de la Penya Pedal que el porten encès des de Puigcerdà fins a Bellpuig.
La marxa ciclista, coordinada per l’Institut d’Estudis Ilerdencs, recorrerà la ctra. N-260 des de Puigcerdà fins a La Seu d’Urgell, la ctra. C-14 fins a Tàrrega i la A2 des de Tàrrega a Bellpuig.
La Flama del Canigó serà entregada, juntament, amb el Manifest de Sant Joan, a totes les poblacions que ho sol•licitin i que es troben al seu pas segons l’horari aproximat (consulteu programa)
A hores d’ara encara tenim pendent la confirmació de diversos municipis. Tan bon punt tinguem la ruta definitiva us la farem arribar. Si algun municipi de les rodalies dels destacats anteriorment vol recollir el foc, es pot posar en contacte amb nosaltres i el podran recolliren un dels punts de parada.

