La Confederació de Comerç de Catalunya premiarà la millor iniciativa lingüística del sector
,,,
La Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) convoca ‘El premi CCC a la millor iniciativa lingüística del sector comercial’ amb l’objectiu de contribuir a la promoció de l’ús de la llengua catalana en el sector del comerç, els serveis i el turisme a Catalunya.
El premi, que es porta a terme en el marc de la campanya ‘Oberts al català’, vol premiar entitats i establiments –distingint aquestes dues categories- que hagin destacat en la promoció de la llengua catalana, ja sigui potenciant-la en la política comunicativa de l’entitat, en l’ús intern, en l’atenció al públic, etc. (vegeu des d’aquí les bases).
Poden optar al premi les entitats i establiments que reuneixin els mèrits suficients i s’hi poden presentar tant candidatures pròpies com d’altres que conegueu. Només cal omplir la Proposta de candidatura i presentar-la i fer-la arribar a la CCC abans de l’11 d’octubre.
El lliurament dels premis es farà el proper mes de novembre en un acte públic organitzat conjuntament per la Generalitat de Catalunya i la CCC. Des d’Òmnium Cultural us animem a presentar les vostres propostes.

