Beuda acull l’acte institucional d’entrega de banderes a les alcaldies de la Garrotxa.

El passat 4 de setembre l’Ajuntament de Beuda va acollir l’acte institucional d’entrega de banderes a les alcaldies de la Garrotxa amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.
Tot seguit es va celebrar la conferència “La millor eina d’acollida: el català”, a càrrec de Kaissa Ould Braham, filòloga i periodista.
Ould, que viu a Catalunya des del 2008 gràcies al programa PEN (Club de refugi d’escriptors perseguits), va compartir la seva experiència personal i va destacar la importància de la llengua catalana com a eina d’integració. Actualment, manté el seu activisme en defensa de la democràcia, la llibertat del poble amazic i els drets de les dones.
L’acte va comptar amb una notable assistència i va reforçar i reafirmar el compromís d’Òmnium Cultural i dels diferents municipis amb la llengua i la cultura.


