Òmnium Baix Camp ja té nova seu a Reus
Els socis d’Òmnium gaudeixen d’un descompte del 10% en la inscripció. Els cursos s’inicien entre el 3 i el 8 de novembre.
Òmnium Baix Camp ha inaugurat aquest dissabte 22 d’octubre la seva nova seu al raval de Santa Anna número 2 de Reus. Amb motiu d’aquesta nova ubicació, Òmnium Cultural, juntament amb altres entitats de la ciutat, ha programat activitats a la nova seu i a la plaça Prim al llarg de tot el dia.
En el moment de la inauguració oficial, amb la Sala d’Actes Josep M. Ferrer Camprubí plena de gom a gom, hi ha intervingut Muriel Casals, presidenta d’Òmnium Cultural, Carles Pellicer, alcalde de Reus, Jordi Agràs, director dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat de Catalunya a Tarragona, Josep Maria Cruset, vicepresident segon de la Diputació de Tarragona i alcalde de Riudoms i Biel Ferrer, president d’Òmnium Baix Camp. Els parlaments han estat precedits per l’audició en piano del mestre Joan Solé i l’actuació de la mezzo-soprano, Maria del Carme Domingo.
Tal com ha expressat Biel Ferrer, amb aquesta nova seu ‘enfortim la nostra presència al territori per tirar endavant el nostre objectiu, que és la promoció de la llengua, la cultura i el país’.
Finalment, diversos cantautors reusencs i catalans han actuat a la plaça de Prim, entre els quals els Xiquets de Reus i la música de Sergi Tost, Laura Noah, Fito Luri i Xavi Ciurans de Gertrudis en reconeixement a la tasca de l’entitat cultural.