La Flama del Canigó a l’Eixample 2026
Actes i activitats
Com cada any, la Flama del Canigó arriba a les diverses fogueres de Sant Joan del nostre districte, amb l’ajuda i l’impuls d’Òmnium! Enguany, la Flama arribarà a la revetlla del Fort Pienc i a la revetlla de l’Esquerra de l’Eixample, on es llegirà el manifest d’enguany!
Revetlla a Fort Pienc – 19h
C/ Lepant – Ausiàs Marc
Organitza: Colla de diables la Cabrònica del Nord
Col·labora: Associació de Veïns i Veïnes Fort Pienc i Òmnium Eixample
Revetlla Esquerra de l’Eixample
Informació a concretar
Vine a celebrar la diada dels Països Catalans amb nosaltres!


