Jordi Pujol a Premià
Òmnium Bages reunirà el divendres 24 de febrer, a les set del vespre, a la Sala d’Actes de la Fundació Universitària del Bages, els eurodiputats catalans Oriol Junqueras (ERC) i Ramon Tremosa (CiU) en una taula rodona perquè debatin sobre la relació entre Catalunya i la Unió Europe
Amb l’assistència de prop de quatre-centes persones, el president Jordi Pujol va oferir el 27 de gener a Premià de Mar la conferència “Catalunya: els nostres reptes de futur”.
La dissertació va constituir una retrobada del conferenciant amb la seva població natal i una anàlisi històrica des de la recuperació de la democràcia fins als nostres dies. Pujol va concloure que els camins fins ara assenyalats, en la relació amb Espanya, han esdevingut inviables i que cal emprendre noves rutes per subsistir com a nació.
L’acte es va celebrar a la sala de l’Associació l’Amistat, acabada de restaurar, i va ser la segona conferència pronunciada pel polític català als locals d’aquesta associació de Premià; la primera va ser l’any 1978.