Es crea Òmnium Garraf

Actualitat

Òmnium Garraf s’ha constituït com a seu territorial d’Òmnium Cultural aquest dissabte en una assemblea de socis que s’ha realitzat a l’edifici Neapòlis de Vilanova i la Geltrú.

 

Després d’un any i mig de contactes i de reunions obertes, Òmnium Garraf ja és una realitat.

El passat dissabte 12 de maig va tenir lloc l’Assemblea Constituent, amb l’assistència d’una seixantena de persones. August Bover va ser escollit President, en una Junta que integren Àstrid Alemany, Dani Gàmez, Rocio Prieto, Raimon Vives, Xavier Bayarri i Josep Riera. Una de les virtuts de la nova Junta és la seva representativitat, tant a nivell generacional com a nivell territorial, doncs la formen socis de Vilanova, Sitges, Canyelles i Sant Pere de Ribes.

L’Assemblea Constituent es va celebrar a l’edifici Neàpolis de Vilanova i la Geltrú, i va iniciar-se amb una salutació de l’alcaldessa de la ciutat i sòcia de l’entitat, Neus Lloveras. També van assistir-hi representants dels Ajuntaments de Sitges i de Canyelles.

En l’acte també van intervenir Rita Marzoa i Gerard Birbe, membres de la Junta Directiva de l’entitat a nivell nacional.

Òmnium Garraf es planteja sumar esforços amb el ric teixit associatiu de la comarca, per endegar més iniciatives a favor de la llengua, la cultura i el país. Actualment, l’entitat compta amb més de 350 socis i sòcis a la comarca.

[Fotografia: Vilanova Digital]