Fes arribar la cultura catalana als turistes que ens visitin aquest estiu
El passat divendres 1 de juny va tenir lloc un acte de presentació d’Òmnium Cultural a Cabrils.
Amb l’arribada del bon temps, els Països Catalans s’omplen de persones d’arreu del món que visiten el nostre país. Amb l’objectiu de facilitar el coneixement de la cultura catalana a tots els turistes que ens visiten, Òmnium Cultural ha editat un material que duu per títol ‘What do you know about Catalan culture?‘. Es tracta d’un desplegable en anglès, de to divulgatiu, que posa en valor l’aportació de la cultura catalana al món en diferents àmbits a partir de persones, obres i esdeveniments que gaudeixen de projecció internacional.
Òmnium ha engegat una campanya per aconseguir voluntaris que reparteixin aquest material a les zones d’afluència turística del nostre país (monuments, entrades de museus, cues d’autobusos turístics, passeigs marítims, rambles, centres històrics…).
Si voleu col·laborar-hi, només cal que passeu a recollir el material per la seu nacional d’Òmnium (Diputació 276, pral., Barcelona) entre les 9 del matí i les 8 del vespre. També ens podeu enviar un correu a [email protected] i dir-nos per quina seu territorial d’Òmnium els voleu passar a recollir.
Ajudeu-nos a donar a conèixer la cultura catalana al món.

