Muriel Casals va visitar Lloret de Mar

Actualitat

El professor de sociologia de la UAB, Salvador Cardús, ha tancat aquest dijous el cicle de debats “Catalunya, el camí cap a l’Estat Propi” amb la conferència “Com aconseguir la majoria social sobiranista que ens cal”.

El passat divendres 19 d’octubre la presidenta d’Òmnium va visitar la població costanera de Lloret de Mar convidada per Òmnium La Selva. Casals va iniciar la seva vista amb una càlida rebuda per part de la junta d’Òmnium la Selva i de l’alcalde de Lloret de Mar a l’Ajuntament. 

El saló de plens de l’Ajuntament de Lloret es va omplir de gom a gom per escoltar a la presidenta d’Òmnium que va posar en el centre del debat com Òmnium desenvoluparà els grans eixos de treball que té l’entitat en el moment d’efervescència nacional que viu el país. “La relació amb Espanya ha de canviar”, va sentenciar Casals a Lloret de Mar, que alhora va celebrar que els polítics hagin començat a escoltar a la ciutadania.