Somescola.cat ha convocat diverses concentracions en defensa del català a l’escola a les comarques nord-orientals

Actualitat

Milers de persones s’han concentrat en més de 65 municipis catalans per defensar el model d’escola catalana i rebutjar la proposta de llei d’educació que va fer pública la setmana passada el ministre espanyol José Ignacio Wert

Somescola.cat ha convocat avui concentracions en diverses poblacions de Catalunya per defensar el model d’escola catalana i la immersió lingüística. Les concentracions són una resposta a l’esborrany de la nova llei LOCME proposada pel Ministerio de Educación encapçalat pel ministre José Ignacio Wert. Somescola.cat, que aglutina desenes d’entitats del món educatiu i civil, anima la ciutadania de Catalunya a participar en aquestes concentracions per mostrar així el suport i el consens que genera un model d’ensenyament d’èxit reconegut a nivell mundial.

En aquest sentit, a les comarques  nord-orientals del país ja s’han confirmat diverses concentracions a les places d’ajuntaments de viles i pobles tant diverses com Blanes (18.30) i Santa Coloma de Farners(18h) a la Selva, Figueres  (18:30) a l’Alt Empordà o Salt (18:30) i Girona (18:30)al Gironès. 
 
Somescola.cat insta també tots els centres docents a penjar en un lloc visible la pancarta i elscartells amb el lema “Per un país de tots, l’escola en català” i a fer un breu acte reivindicatiu amb tota la comunitat educativa el mateix dilluns, 10 de desembre, a la sortida de l’escola.