‘Aprendre ciència’ al número de setembre d’Escola Catalana

Actualitat

Després de les vacances d’estiu es reprèn l’activitat quinzenal del cicle que té com objectiu mostrar l’evolució històrica de Figueres en el marc de la història de Catalunya.

L’inici de setembre ve marcat pel retorn a l’escola. Les famílies reinicien el cicle escolar i també ho fa la revista Escola Catalana d’Òmnium amb reportatges, articles i entreteniment al servei de pares, mares i ensenyants.

El número 477 arriba aquesta setmana a les llars dels subscriptors. Hi trobaran com a tema central ‘la ciència’ i les formes d’aprendre ciències fora de l’escola. Museus, recursos, projectes… i l’opinió de professionals que ens apropen a aquestes experiències. L’entrevista "De fit a fit" la protagonitza, Jorge Wagensberg, divulgador científic i director científic de la Fundació ‘la Caixa’. L’entrevista "De cara la paret" apropa un altre gran divulgador, el meteoròleg Alfred Rodríguez Picó. Els lectors també hi trobaran recursos per a la pràctica de l’esport de cara a aquest nou curs amb el reportatge ‘La importància de participar’. Llibres, recursos, enigmes i l’actualitat en l’educació als Països Catalans, són alguns més dels temes que tanquen aquesta revista.

Els qui estigueu interessats en la revista, podeu comprar-la a la seu nacional d’Òmnium o bé fer-vos-en subscriptors. La subscripció és de 30 euros l’any. Per donar-vos d’alta de la subscripció cal que envieu un correu electrònic amb les vostres dades postals i de contacte a [email protected].