Concurs final del programa Conèixer.cat

Actualitat

Òmnium Cultural celebra aquest dissabte a Girona la Festa Som Cohesió, punt de trobada dels programes de cohesió social que l’entitat fa arreu de Catalunya.

El programa de cohesió social d’Òmnium Osona, el Conèixer.cat, celebrarà aquest divendres la final de la seva segona edició a l’Espai ETC de Vic (passeig de la Generalitat, 26) a 2/4 de 6 de la tarda. Des de fa unes setmanes el Conèixer.cat està descobrint alguns dels elements essencials de la cultura popular catalana i osonenca a través d’un concurs i de les xarxes socials.  Aquest divendres, el programa arriba a la seva fi amb la disputa de dues semifinals i una final on  els concursants hauran de passar tres proves: calaix de sastre, a corre-cuita i les quatre estacions.

L’entrada per veure la final del Conèixer.cat és lliure i l’organització sortejarà un lot de productes entre tots els assistents. El Conèixer.cat  és un programa obert a tota la població, a partir dels 16 anys, que té com a objectiu divulgar la cultura popular catalana i alhora fomentar la cohesió social a Osona.La idea ha sorgit de la demanda de diferents persones no nascudes a Catalunya amb ganes d’aprofundir en totes aquelles coses relacionades amb la història, música i arts en general, gastronomia, festes, associacionisme… de Catalunya, i més concretament de la comarca d’Osona.