El Correllengua arriba a la Seu d’Urgell de la mà d’Òmnium Cultural

Actualitat

En el marc de la Setmana Europea de la Custòdia del Territori i la 5a Setmana de la Custòdia als Països Catalans , la secció local d’Òmnium de Sant Boi de Llobregat ha organitzat dues sortides per descobrir el Delta del riu Llobregat.

Òmnium Alt Urgell, amb la col·laboració d’altres entitats de la comarca, organitza aquest dissabte el Correllengua 2012 a la Seu d’Urgell. La iniciativa, impulsada per la CAL, pretén portar la flama de la llengua catalana i iimpulsar el seu ús social arreu del país. La programació d’aquesta jornada cívica en defensa de la llengua és completa i pensada per a totes les edats.

A les 12h del migdia hi haurà un vermut-tertúlia sobre l’evolució de l’independentisme amb l’escriptor Víctor Alexandre al Centre Cívic de la Seu d’Urgell. A partir de les 5 de la tarda, a la Plaça de les Monges, la jornada seguirà amb animació infantil a càrrec de Rah-mon Roma, tallers i berenar. A les 19:15 es llegirà el manifest i hi haurà un concert de música tradicional del Pirineu amb el grup Diàdona. La vetllada en defensa de la llengua catalana acabarà amb un sopar popular (20h) i un concert amb els Astorets del Pirineu i Glissando (21:30h).