Ester Pujol ens acostarà els secrets de l’edició aquest dijous a Manlleu

Actualitat

La mezzosoprano manresana Mireia Pintó i Garriga rebrà el proper divendres 25 de novembre el 29è Premi Bages de Cultura

L’editora del Grup 62 ofereix la conferència “Com s’edita un llibre?”

Aquesta setmana, després d’haver de posposar l’acte inicialment previst pel dijous 17 de novembre, continua el cicle "L’ofici d’escriure explicat per gent de Manlleu". Serà aquest dijous dia 24 a la Biblioteca Municipal de Manlleu (Espai Bisbe Morgades) on com és costum, els Dijous de l’Òmnium Osona faran parada i fonda, en aquest cas amb la companyia de la nova directora editorial del Grup 62. Ester Pujol.

A principis d’aquest any, vèiem com Fèlix Riera, membre del comitè de govern de Política Cultural d’Unió Democràtica,  i que acumula una llarga experiència tant en el sector audiovisual com en el món del llibre, era designat nou director de l’Institut Català de les Indústries Culturals després de quatre anys com a director editorial del Grup 62, càrrec al qual va arribar després de dirigir L’Esfera dels Llibres. La seva substituta al Grup 62 ha estat l’editora de Columna, Destino català i Planeta català, Ester Pujol. El Grup 62 és el principal actiu editorial català, i aplega 18 segells. Ester Pujol, doncs, encara no fa un any que porta la direcció editorial del grup. Vegeu aquesta interessant entrevista del mes de juny que li va fer el bloc d’entrevistes 365D365E (Millor bloc de Cultura i Tendències als Premis blocs de Catalunya 2011).

Aquest dijous a les 8 del vespre tindrem doncs, una ponent de luxe pel món dels llibres, que ens acostarà els secrets de l’edició en una conferència titulada "Com s’edita un llibre?"