GRUP DE JOVES d’ÒMNIUM Lleida-Ponent

Actualitat

S’ha presentat a la seu d’Òmnium Cultural del Gironès el conveni signat entre Càritas Diocesana i Òmnium Cultural amb l’objectiu de treballar per la cohesió social a Catalunya.

 

 

El passat divendres 4 de maig es va presentar a la sala City de Lleida el grup de joves d’Òmnium. És un grup de joves obert a noves incorporacions que abracen entre els 18 i els 30 anys. Per tant, són joves que estan entre els estudis, la incorporació al món laboral i l’exercici professional.


El grup té presencia a la junta directiva de la seu territorial d’Òmnium a Ponent-Lleida. La seva finalitat és proposar activitats diverses als joves del territori, àmbit de la seu territorial, que promoguin els objectius de l’entitat: llengua, cultura i país. Entre altres activitats previstes tenen la de continuar la jornada jove que enguany serà la IV convocatòria, i una activitat trimestral dirigida al púbic jove però oberta a tothom. A més a més, el grup pretén garantir la renovació generacional de l’entitat, i vincular-la més intensivament a la societat i la seva transversalitat i intergeneracionalitat.


El programa de l’acte de presentació va consistir en un breu parlament del professor de la UdG Oriol Ponsatí, d’un breu recital de poesia i d’un concert del grup lleidatà “Tercer Temps”