Òmnium Alt Penedès convoca el Concurs de Pessebres per a totes les llars de la comarca

Actualitat

La temàtica del calendari d’enguany és la gastronomia catalana amb una tradició centenària i pròpia dins la cultura mediterrània i europea.

Òmnium Alt Penedès, amb la col·laboració de l’Associació de Pessebristes de Vilafranca, organitza el tradicional Concurs de Pessebres que per segon any s’obre a totes les poblacions de la comarca i en el qual podran participar totes les llars altpenedesenques, sense limitació d’edat, en una única categoria familiar.

Per participar-hi cal omplir una butlleta que es pot trobar a la seu d’Òmnium Alt Penedès (a la plaça Penedès 3, 2n, de Vilafranca, els dimarts i dijous de 6 a 8 del vespre) o demanar-la a [email protected] i lliurar-la abans del 25 de desembre a l’Exposició de Pessebres de Vilafranca del Penedès a la capella dels Dolors o fer-la arribar a Òmnium Cultural per correu electrònic. El pessebre haurà d’estar exposat obligatòriament des del 22 de desembre de 2012 fins al 6 de gener de 2013.

Serà imprescindible fer arribar, abans del 25 de desembre, dues o tres fotografies de suficient qualitat (mínim 400 KB) en format jpg o png, a l’adreça electrònica d’Òmnium Cultural: [email protected] , fent constar el nom, cognoms, adreça i dades de contacte de l’autor o autors.

Les fotografies seran públiques i estaran ubicades a la pàgina web d’Òmnium Cultural de l’Alt Penedès.

El jurat realitzarà la preselecció dels pessebres a partir de les fotografies rebudes i, si ho creu convenient, podrà visitar a domicili els pessebres seleccionats per acabar de decidir la classificació final.

El repartiment de premis es realitzarà a Vilafranca, el dissabte dia 12 de gener de 2013, a les 6 de la tarda.