Òmnium engega la campanya ‘Vols practicar el català? Tira-t’hi de cap!’

Actualitat

Òmnium Alt Urgell, amb la col·laboració d’altres entitats de la comarca, organitza aquest dissabte el Correllengua 2012 a la Seu d’Urgell.

Òmnium inicia aquest mes de setembre a la ciutat de Barcelona la campanya Vols practicar el català? Tira-t’hi de cap! del programa Voluntariat per la llengua, amb l’objectiu d’impulsar de nou un programa per promocionar l’ús social de la llengua catalana. Per fer-ho possible, des de l’entitat es demana als socis i simpatitzants de Barcelona que ajudin a difondre el programa en dos sentits. D’una banda, fent difusió de la campanya entre aquells amics i coneguts que entenen el català però que encara no s’han decidit a parlar-lo. De l’altra, repartint díptics i cartells als centres cívics del barris i en aquells establiments en què el català no sigui la llengua habitual.

Aquelles persones que estigueu interessades a col·laborar en la difusió del projecte del Voluntariat per la Llengua, us podeu posar en contacte amb l’entitat a través de l’adreça electrònica [email protected]

El Voluntariat per la llengua facilita que totes les persones que tenen coneixements bàsics de català i es volen llançar a parlar-lo el puguin practicar en un context real i distès i que les que el parlen habitualment no canviïn de llengua innecessàriament.