Òmnium Gironès entrega el carnet de soci 1.000 a l’Alcalde de Girona

Actualitat

Els actes de Sant Jordi de la ciutat de Mataró van començar el passat 18 d’abril amb una conferència a càrrec del periodista i escriptor Agustí Pons sobre Salvador Espriu.

L’Alcalde de Girona dóna suport a la tasca d’Òmnium Gironès fent-se soci de l’entitat coincidint amb l’arribada al miler de socis a la comarca. El passat 22 d’abril el president d’Òmnium Gironès, David Martí, va fer l’entrega del carnet número 1.000 a Carles Puigdemont. 

Òmnium Gironès entoma la important etapa del país amb el repte de mobilitzar als socis i a les sòcies i continuar creixent en número d’associats a tota la comarca. En aquest sentit s’ha preparat un seguit de xerrades que van acompanyades d’una exposició itinerant que repassa tant la història com els reptes de futur de l’entitat en el marc de la campanya Òmnium 1.000.