Òmnium Gironès inaugura nova seu i celebra l’arribada al miler de socis

Actualitat

En motiu del X aniversari de la Marxa dels Vigatans, Òmnium Osona posa a disposició dels socis i del públic en general una litografia commemorativa, obra del reputat pintor i escultor vigatà Josep Vernis.

Òmnium Gironès inaugurarà la seva nova seu el proper dimecres 19 de desembre, a les 7 de la tarda. La nova seu, que es troba a la plaça del Vi de Girona, gaudeix d’amplis espais que milloraran en tots els sentits la tasca de l’entitat. El canvi d’emplaçament, que suposa un estalvi econòmic del més del 50% sobre l’actual espai, ha estat possible gràcies a un acord amb el Club d’Esquí de Girona. 

L’acte d’inauguració, al qual assistirà la presidenta de l’entitat, Muriel Casals, coincidirà amb la celebració de l’arribada al soci número 1.000, l’any en que l’entitat gironina compleix els seus quaranta anys treballant per la llengua, la cultura i el país. 
 
Òmnium Gironès celebra l’arribada al miler de socis atorgant el carnet de soci número 1.000 a l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i entoma la important etapa del país amb el repte de mobilitzar als socis i a les sòcies i continuar creixent en número d’associats a tota la comarca. En aquest sentit s’està preparant un seguit de xerrades que aniran acompanyades d’una exposició itinerant que repassa tant la història com els reptes de futur de l’entitat.