Presentació del llibre ‘Capsa de Borbons’
Joves d’Òmnium ha organitzat per a aquest dissabte 25 de febrer, a partir de 2/4 d’11 del matí, un esmorzar tertúlia amb el títol “La importància de llegir els clàssics avui”.
Aquest dimecres, a les set de la tarda, tindrà lloc a la seu nacional d’Òmnium Cultural la presentació del llibre Capsa de Borbons, de Guillem Verger i Anna Carbonell. Un llibre de Fil d’Aram Edicions, que parla de monarquia i realitat nacional, i que ho fa en un to amè, divertit, irònic i fins i tot sarcàstic, però en tot moment mantenint el rigor i la veracitat de les informacions trameses. A l’acte de presentació seran presents els dos autors i l’editor Xavier Blanch.
Tal com pot llegir el lector a la contraportada del llibre: ‘Parlar dels Borbons és, de fet, parlar de la institució monàrquica, és parlar de la relació entre els pobles de la pell de brau, és parlar dels nostres avatars com a nació, del tracte que hem rebut dels monarques, de la seva consideració per la nostra llengua i cultura’.
Presentació del llibre Capsa de Borbons
Dia: Dimecres, 29 de febrer de 2012
Hora: 19.00 h
Lloc: seu d’Òmnium Cultural. Diputació, 276, pral.
Entrada lliure

