Recepció de la Flama del Canigó a Badalona

Actualitat

Un dels punts més destacats d’aquests recorregut arreu del territori és la recepció oficial al Parlament de Catalunya on és rebuda, any rere any, des de 1980. L’arribada d’enguany a l’hemicicle ha tingut lloc al migdia on l’esperaven la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, la presidenta d’Òmnium Cultural, Muriel Casals, i la Mesa del Parlament.

Un any més, i amb motiu de la revetlla de Sant Joan, Badalona ha tornat a rebre la Flama del Canigó. Festa Nacional dels Països Catalans i l’associació Soca-rel del Círcol han estat els encarregats de fer arribar la Flama a diverses entitats de la ciutat en bicicleta i una delegació d’Òmnium Badalona l’ha rebut a la seu del carrer de la costa.

La Flama del Canigó ha arribat finalment a la plaça de la Vila on s’ha llegit el pregó de benvinguda de la flama i s’ha fet la festa final amb Badalona Bèsties de Foc.