Carregant Esdeveniments

Esplugues debat sobre el judici a la democràcia

Actes i activitats

27 de març de 2019, 19:00 - 20:30 h

Dimecres 27 de març de 2019, a Esplugues, tindrà lloc l’acte #JoAcuso.Esplugues debat sobre el judici a la democràcia. Es tracta d’una taula rodona que comptarà amb la intervenció de Xavier Antich, membre de la junta directiva d’Òmnium Cultural; Mercè Barceló, catedràtica de dret constitucional; Carme Porta, activista, feminista i coordinadora del PNR; i Núria Tarrés, mare de l’Adri Carrasco. Moderarà l’acte la periodista Carme Verdoy.

L’acte s’emmarca dins la campanya #JoAcuso-Judici a la democràcia que impulsa Òmnium Cultural arreu del territori per evidenciar la vulneració de drets fonamentals, com la llibertat d’expressió i els drets de reunió, de dissidència política o d’autodeterminació.

Simultàniament a l’acte es podrà visitar l’exposició La lluita contra la repressió: una lluita compartida on es fa un repàs de casos de repressió política contra diferents moviments socials i col·lectius que, en la defensa dels seus drets i llibertats, han estat reprimits pels aparells de l’Estat espanyol.

Esplugues debat sobre el judici a la democràcia tindrà lloc dimecres 27 de març, a les 7 de la tarda a l’Avenç Centre Cultural, c. Àngel Guimerà, 27. Esplugues (localització).

Pots baixar el cartell de l’acte aquí, (pdf, 1 Mb).

T’hi esperem!