Carregant Esdeveniments

Autocar a València a la diada del País Valencià

Actes i activitats

28 d'abril, 0:00 h - 29 d'abril, 0:00 h de 2012

El dissabte 28 d’abril, Òmnium Cultural Anoia i el Casal La Teixidora organitzaran un autocar per seguir els actes del dia al País Valencià

El dissabte 28 d’abril, València acollirà els actes que cada any serveixen per commemorar la batalla d’Almansa, que tingué lloc el 25 d’abril de 1707 i significà l’ inici de la pèrdua de les llibertats nacionals. I, com cada any, des d’Òmnium Cultural Anoia es tornarà a organitzar un autocar per assistir als actes de commemoració de la diada del País Valencià, enguany amb el Casal Independentista la Teixidora com a entitat coorganitzadora. La manifestació, que començarà a les 6 de la tarda a la plaça Sant Agustí de València tindrà com a lema "Per la llengua, la cultura i la llibertat d’expressió". En acabar, els actes de la diada seguiran a l’Auditori de Burjassot on Acció Cultural organitza un concert que començarà a les 9 del vespre amb:
– Gossa Sorda
– Pirat’s Sound System
– 121DB
– Biano JA ES PODEN INSCRIURE A L’AUTOCAR
Òmnium Cultural Anoia i el Casal La Teixidora organitzen aquest autocar que sortirà a les set del matí de la Plaça Catalunya (Estació Vella) i tornarà cap a Igualada en acabar el concert. Per a inscriure’s a l’autocar poden enviar un correu electrònic a [email protected] o apuntar-se al Casal Independentista La Teixidora.

Adreça/Ubicació
Catalunya