Carregant Esdeveniments

Oix rebrà la Flama del Canigó i encendrà una foguera, a Montagut també hi haurà foguera

Actes i activitats

23 de juny, 0:00 h - 24 de juny, 0:00 h de 2012

El poble d’Oix rebrà la Flama del Canigó de mans d’Òmnium Garrotxa a 2/4 de 8, i la revetlla serà a les 9 del vespre a la Plaça Major. Aquest any la foguera s’encendrà amb la Flama i es llegirà el Manifest de la Diada Nacional dels Països Catalans. H

El poble d’Oix rebrà la Flama del Canigó de mans d’Òmnium Garrotxa a 2/4 de 8, i la revetlla serà a les 9 del vespre a la Plaça Major. Aquest any la foguera s’encendrà amb la Flama i es llegirà el Manifest de la Diada Nacional dels Països Catalans. Hi haurà sopar popular a la Plaça Major d’Oix.

A Montagut la revetlla començarà a les 10 de la nit al pati de l’escola. Hi haurà coca i cava per a tothom! I s’encendrà una foguera. Durant tot el dia es poden portar fustes i papers per cremar.

Organitza: Ajuntament de Montagut i Oix.
Col·labora: Òmnium Garrotxa.

Adreça/Ubicació
Montagut i Oix, Garrotxa, Catalunya