El Quedem? del Bages comença l’any amb més de 150 participants

Actualitat

Dimarts 2 de març de 2010 La creació dels símbols nacionals al segle XIX. A la memòria de Pere Anguera, a càrrec de Borja de Riquer. Dimarts 9 de març de 2010 Els llocs de la Diada Nacional de Catalunya, a càrrec d’Albert Balcells. Dimarts 16 de març de 2010 Escuts i banderes, símbols mil·lenaris, a càrrec d’Armand de Fluvià. Dimarts 23 de març de 2010 Les tradicions, signes identitaris d’un país, a càrrec d’Antoni Dalmau

Amb aquests dos mesos d’activitats ja han participat a les 7 activitats del Quedem? més de 150 persones! En resum: un èxit!

A continuació us donem a conèixer les activitats del mes de març per veure amb uns altres ulls la comarca del Bages! Aprofiteu per fer-ne difusió a totes aquelles persones que penseu que els hi pot interessar el programa.

Recordeu que per assistir-hi cal que truqueu a la seu d’ Òmnium Cultural del Bages, al tel. 93 872 63 21 de 9h a 14h o de 19.30h a 20.30h, o bé escriure un correu electrònic a: [email protected]

A continuació trobareu les diferents activitats programades per aquest mes:

Ruta dels fòssils del Llobregat al Cardener

Diumenge 7 de març a les 8,30 h

Dates d’inscripció per a aquesta activitat: del 23 de febrer al 5 de març.

Anem a veure un entrenament del Suzuki Manresa i fem la tertúlia amb els jugadors i l’entrenador

Dimarts 16 de març a les 16,45 h

Dates d’inscripció per a aquesta activitat: del 2 al 15 de març.

Coneixem una colònia tèxtil: La colònia Vidal de Puig Reig

Dissabte 20 de març a les 9,00 h

Dates d’inscripció per a aquesta activitat: del 8 al 19 de març.

Vine a conèixer alguns del temples religiosos de Manresa

Diumenge 28 de març a les 10,00 h

Dates d’inscripció per a aquesta activitat: de l’15 a l’26 de març.