Carregant Esdeveniments

Decidim entre tots!

Actes i activitats

2 de juliol de 2015, 19:30 h

Òmnium Sabadell convoca els socis i sòcies per valorar el posicionament de l’entitat respecte a la proposta del president Mas, el dijous, 2 de juliol, a dos quarts de vuit del vespre, a la seu de l’entitat.

Òmnium Cultural va fer aquest dissabte la seva assemblea general ordinària, en la qual es va aprovar el tancament econòmic del 2014, i  es va presentar la memòria d’activitats i les principals accions de la campanya Ara és l’hora. Durant l’Assemblea també es va donar a conèixer el posicionament d’Òmnium respecte a la proposta del president Mas, i es va acordar que aquest posicionament fos posat a la consideració de tots els socis durant aquesta setmana.

Per això, des de la seu territorial d’Òmnium Sabadell us convoquem a una trobada de socis i sòcies de l’entitat per debatre aquest posicionament. La reunió tindrà lloc el proper dijous 2 de juliol, a dos quarts de vuit del vespre, a la nostra seu (c. de la Salut, 151, baixos) .

Aquest procés acabarà abans del cap de setmana amb una reunió de la Junta Directiva i les presidències territorials d’arreu del país, en la qual es posaran en comú el resultat d’aquests debats. La decisió que prengui l’entitat serà finalment compartida amb les altres entitats de la societat civil

En cas de no poder participar en aquesta trobada presencialment, ens podeu fer arribar les vostres reflexions a [email protected]

Podeu baixar-vos el text del posicionament d’Òmnium en aquest enllaç.