Espai Òmnium a Figueres (diada de Sant Jordi)
Actes i activitats

El 23 d’abril Òmnium sortirà al carrer a molts pobles i ciutats per celebrar Sant Jordi, la diada de la llengua i la cultura catalanes.
El 23 d’abril Òmnium sortirà al carrer a molts pobles i ciutats per celebrar Sant Jordi, la diada de la llengua i la cultura catalanes. A Figueres, l’Espai Òmnium es trobarà a la Rambla de la ciutat.
Al llarg del dia escriptors empordanesosque signaran els seus llibres, així com membres de la junta d’Òmnium Alt Empordà, que atendran els socis i els que encara no ho són.
Vine i viu el Sant Jordi amb Òmnium!
Horaris signatura de llibres:
11-12h Joan Armangé Figueres en positiu 12-13h Carme Pagès L’Agulla del destí 13-14h Eduard Puig Vayreda Des del banc del general 17-18h Jordi Pla Jaume Maurici, la mirada noucentista 18-19h Agustí Vehí Quan la nit mata el dia
Adreça/Ubicació
Catalunya