Fòrum Obert a Badalona: Com fem front a les vulnerabilitats?
Actes i activitats

Un Fòrum Obert és un espai de diàleg públic que acull discussions obertes sobre problemàtiques comunitàries o socials, on es facilita l’expressió de diferents posicions i l’escolta entre les persones que hi participen. La metodologia per a desenvolupar els Fòrums Oberts està basada en un enfocament que posa èmfasi en facilitar el diàleg entre la diversitat de posicions que existeix en les nostres societats, com a base per abordar temes complexos i que garanteix que totes les persones puguin expressar-se amb confiança.
Els Fòrums permeten tractar temes complexos facilitant l’expressió d’opinions i creences de les persones que hi participen, perquè es parla de com ens afecta aquell tema o problemàtica. Quelcom que permet entendre postures contraposades -en alguns casos molt allunyades- i diverses respecte a un tema, i ens pot facilitar trobar respostes col·lectives a les qüestions plantejades.
Al Barcelonès Nord hem preparat aquest amb el títol Com fem front a les vulnerabilitats? i comptarem amb la presència de:
- Yolanda Caballero López – Dones de Llefià
- Carles Sagués – Plataforma Sant Roc Som Badalona
- Julio Molina – President de la FAVB
Moderarà l’activitat la Natalia Touzón, Periodista especialitzada en comunicació política i pública i membre de la Junta Nacional d’Òmnium Cultural.
Se celebrarà el dijous, 28 d’abril al Centre Cívic de la Salut a les 19 h.
Per assistir-hi cal inscriure-s’hi prèviament.