Carregant Esdeveniments

Gil Matamala a Igualada

Actes i activitats

12 de desembre de 2003, 0:00 h

Divendres 12 desembre20:00 hCal Ble. IgualadaConferència August Gil MatamalaLa xerrada girarà entorn la situació de regressió dels drets i llibertats de les persones que s’accentua arrel de l’atemptat de l’11-S a EUA, i com en pro d’una pretesa defensa de la seguretat s’està actuant en detriment de drets individuals de les persones amb absoluta impunitat.AUGUST GIL MATAMALA, és advocat en exercici des de 1960, especialitzat en el camp penal i laboral. Ha intervingut en diversos procediments davant del Tribunal Europeu de Drets Humans d’Estrasburg i va obtenir la primera sentència condemnatòria contra l’Estat espanyol per vulneració de drets fonamentals. Membre fundador de la Comissió de Defensa dels Drets de la Persona del Col·legi d’Advocats de Barcelona, i de l’Associació per a la Defensa dels Drets Humans, que va presidir des de la seva fundació, el 1985, fins el 2001. És president de la Fundació Catalunya. 

Divendres 12 desembre

20:00 h

Cal Ble. Igualada

Conferència August Gil Matamala

La xerrada girarà entorn la situació de regressió dels drets i llibertats de les persones que s’accentua arrel de l’atemptat de l’11-S a EUA, i com en pro d’una pretesa defensa de la seguretat s’està actuant en detriment de drets individuals de les persones amb absoluta impunitat.

AUGUST GIL MATAMALA, és advocat en exercici des de 1960, especialitzat en el camp penal i laboral. Ha intervingut en diversos procediments davant del Tribunal Europeu de Drets Humans d’Estrasburg i va obtenir la primera sentència condemnatòria contra l’Estat espanyol per vulneració de drets fonamentals. Membre fundador de la Comissió de Defensa dels Drets de la Persona del Col·legi d’Advocats de Barcelona, i de l’Associació per a la Defensa dels Drets Humans, que va presidir des de la seva fundació, el 1985, fins el 2001. És president de la Fundació Catalunya. 

Adreça/Ubicació
Catalunya