Gimcana per la Llengua
Actes i activitats

“S’ha comès un assassinat”: Les paraules ens ajudaran a trobar l’assassí!!!!
“Quedem?” és un programa de llengua, lleure icohesió social, que ofereix de manera gratuïta una gran varietat d’activitats perquè totes les persones que formem la societat catalana,sigui quina sigui la nostra procedència, puguem conèixer-nos i relacionar-nos, alhora que participem en activitats que, com a ciutadans deCatalunya, tenim al nostre abast. En aquesta ocasió l’activitat consistirà en una Gimcana per la Llengua. sota el nom de “S’ha comès unassassinat” en que les paraules ens ajudaran a trobar l’assassí!!!! La finalitat de la gimcana és promoure l’ús de la llenguacatalana com a eina de relació, utilitzant el joc. Les persones participants
han de respondre preguntes sobre llengua, història del barri o curiositatsamagades en establiments del carrer. les parelles formades per una personaque parla habitualment en català i una altra que l’està començant aparlar-lo. ..una oportunitat per descobrir i redescobrir el lloc on vivim. Una oportunitat per conèixer-nos entre nosaltres, les persones que fem possible el Quedem?
Les places són limitades (màxim 16 parelles) i s’assignaran per ordre d’inscripció. Recordeu que les activitats són a partir de 16 anys i que aquestes són gratuïtes.
Informa-te’n a: www.quedem.omnium.cat, inscripció previa a: [email protected] tel:680 135 369 (Cori Torroja)de 14:00 a17:00h
Adreça/Ubicació
Plaça del Castell, 1, 43205 Reus, Baix Camp, Catalunya