Carregant Esdeveniments

L’escriptora Asha Miró comenta el seu llibre “La filla del Ganges”

Actes i activitats

15 d'abril de 2009, 0:00 h

Farem una visita a aquest centre, situat en ple Eixample de Barcelona, on ens ensenyaran amb tot detall la manera de preparar plats senzills i suculents, postres apetitoses, secrets de cuina i com divertir-se cuinant.

 

L’escriptora Asha Miró comenta el seu llibre “La filla del Ganges”

 

Òmnium Cultural de Sabadell, conjuntament amb els Departaments de Català i Anglès de l’Escola Oficial d’Idiomes de Sabadell, us convida a la xerrada del llibre “La filla del Ganges”, a càrrec de la seva autora Asha Miró.

 

A través de la seva obra, Asha Miró relatarà la seva trajectòria vital, des de l’orfenat de l’Índia fins a la seva adopció per part d’una família catalana. També parlarà sobre la traducció de les seves obres a l’anglès.

 

L’acte tindrà lloc el dimecres 15 d’abril a les 19:30 hores a la sala d’actes del Casal Pere Quart (Rambla, 69, Sabadell).

Adreça/Ubicació
Rambla, 69, Sabadell, Catalunya