Carregant Esdeveniments

L’exposició “1714: el català ahir, avui i demà. Et prenc la paraula” arriba a Sabadell

Actes i activitats

9 de desembre de 2015, 18:00 h - 7 de gener de 2016, 20:00 h

El CNL Sabadell, amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua-Vallès Occidental i Òmnium Sabadell, ens convida a visitar l’exposició 1714: el català ahir, avui i sempre. Et prenc la paraula.

L’exposició 1714: El català ahir, avui i demà. Et prenc la paraula té per finalitat mostrar les conseqüències que va tenir per a la llengua catalana la implantació de la monarquia absoluta borbònica i forma part de les diferents iniciatives institucionals que es van fer l’any passat de commemoració del Tricentenari.

A més dels apunts històrics l’exposició incorpora continguts sociolingüístics que fomenten el respecte per totes les llengües, es posa de manifest la fidelitat dels parlants que fan servir i transmeten la llengua, així com la responsabilitat de les institucions com a garants de la seva defensa i conservació.

La podeu visitar a la sala d’exposicions del Casal Pere Quart (Rambla, 67-71) del 9 de desembre de 2015 al 7 de gener de 2016. La inauguració serà el dijous, 10 de desembre de 2015, a les 6 de la tarda.

Us podeu descarregar el tríptic de l’exposició aquí.

Organitza: Centre de Normalització Lingüística de Sabadell

Amb la col·laboració de: Plataforma per la Llengua-Vallès Occidental i Òmnium Cultural de Sabadell