Carregant Esdeveniments

Trobada de cafè i poesia d’octubre: comença la 4a temporada!

Actes i activitats

Dilluns, 7 d'octubre de 2024 les 18.30 h

 

Aquest octubre iniciem la quarta temporada de les Trobades de Cafè i poesia! Si t’agrada la poesia, cada mes ens trobarem, tot prenent un cafè, a la Societat Coral Joventut Terrassenca (Coro Vell), del carrer Sant Marian 122 de Terrassa a les 18.30 h.

Són sessions obertes a tothom que vulgui gaudir compartint poesia en català amb algun autor o autora convidats. Seran el primer dilluns de cada mes.

La primera sessió de la temporada serà el 7 d’octubre i serà una sessió dedicada a Joan Salvat-Papasseit commemorant el centenari de la seva mort. Tindrem amb nosaltres el poeta Jaume Pujol i l’acompanyarà la il·lustradora de professió i polifacètica de vocació Anna Clariana com a convidada sociocultural. El Toni Mas serà l’encarregat de posar la música a aquesta primera trobada.

L’entrada és lliure. T’hi esperem!