Xerrada amb en Jordi Domingo, president del Consell de la República
Actes i activitats
En convidem a la xerrada que en Jordi Domingo, president del Consell de la República Catalana, farà el pròxim dimarts 22 de setembre a les 19 h a l’Auditori Casa de Cultura d’Olesa de Montserrat ( c. Salvador Cases, 26).
Una xerrada on explicarà el rol de l’entitat que presideix en el passat, el present i el futur. L’acte estarà presentat per Pere Oleart.
T’hi esperem!


