Berga celebrarà la revetlla de Sant Joan amb l’arribada de la Flama del Canigó i una gran festa a la Plaça de la Font del Ros
Berga tornarà a celebrar la revetlla de Sant Joan i la Festa Nacional dels Països Catalans amb l’arribada de la Flama del Canigó i una jornada plena d’activitats populars que acabaran amb una gran festa musical a la plaça de la Font del Ros.
L’acte central començarà a les 17.30 h a la Residència Sant Bernabé, on els Amics de la Flama faran la rebuda de la Flama del Canigó, símbol dels Focs de Sant Joan i de la unitat cultural dels Països Catalans.
A les 18:30 seguiran els actes organitzats per el Handbol Berga amb una actuació Infantil. La celebració continuarà al vespre al barri del Font del Ros amb la tradicional revetlla de Sant Joan. La festa comptarà amb les actuacions de Trinxats, Ghulafe Band i DJ T-Malle, que posaran la banda sonora a una nit marcada per la música, la cultura popular i el foc festiu.
La revetlla està organitzada pel Club Handbol Berga i l’Ajuntament de Berga, amb la col·laboració de l’Associació de Veïns del Font del Ros, Òmnium Berguedà i els Amics de la Flama de Berga.
Amb aquesta celebració, Berga tornarà a sumar-se a una tradició arrelada arreu del país, mantenint viu l’esperit de la Flama del Canigó i donant la benvinguda a l’estiu amb una festa oberta a tota la ciutadania.

