Comunicat d’Òmnium Nou Barris (novembre)

Actualitat

La Junta d’Òmnium Nou Barris ens hem reunit telemàticament aquest dijous 5 de novembre.  Malgrat la situació de la Covid, seguim treballant, amb determinació i fent cultura i país des de casa amb videoconferències i al carrer en coordinació amb altres entitats del barri..

Un representant de la junta d’Òmnium Nou Barris assistirà a la trobada d’entitats de Nou Barris el dimarts 10 de novembre.

Us informem que seguirem fent junta  els dijous de principi de mes a les 18.30h.

Hem parlat de les comandes de mascaretes i altres materials i no hem vist viable fer paradeta final any.

Hem parlat de la necessitat de reorganitzar el material en el magatzem on el tenim o buscar un traster i del Premi VOC que es farà al febrer 2021.

Us informem que 1r dijous de desembre, dia 3, a les 18h en primera convocatòria i 18.30h en segona farem l’Assemblea general ordinària d’Òmnium Nou Barris.

Enguany tindrà Format telemàtic.Tots els socis i socies de Nou Barris rebreu un enllaç de la convocatòria per connectar-vos a través del meet. Hem decidit convidar un membre de la Junta Nacional, podria ser el Xavier Antic que porta el tema d’amnistia. Està pendent de confirmar la seva assistència.

Ens hem organitzat per tirar endavant l’assemblea.

Hi ha una proposta de fer la 1a Jornada de Treball Òmnium Nou Barris

Hem parlat de com fer l’entrega dels premi Sambori de l’edició anterior ja  que vam tenir dues guanyadores de Nou Barris.

Us informem que per ara està suspès l’acte del premi Rafel Juncadella.

Valorarem la possibilitat de fer -lo segons com evolucioni la pandèmia.

Estem en una situació molt difícil. La Covid ha frenat moltes iniciatives. Tot i així és important per nosaltres continuar participant en temes de cohesió i integració social. Donar a conèixer la nostra història i culturalitzar en català, ho veiem una bona manera de caminar per aconseguir un país independent. Veiem la necessitat de ser independents per poder gestionar els recursos, per poder sobreviure sense repressió…buscarem accions concretes per fer-ho possible. Animeu-vos a posar el vostre granet de sorra i veniu a col.laborar amb la Junta d’Omnium Nou Barris  !!!