Comunicat Òmnium Nou Barris (octubre)

Tornem a ser aquí per dir-vos que hem començat l’octubre amb piles carregades fent un acte a la Marquesina de la via Júlia.

En la junta d’aquest mes hem valorat com ens ha anat l’acte que hem fet en memòria de l’1 d’octubre del 2017 a la Marquesina de la Via Júlia amb l’objectiu de revifar i no oblidar l’1 d’octubre. Ni oblit ni perdó!!! Agraïm l’actitud col·laborativa de les entitats convidades a l’acte com la Plataforma Defensem l’1O i agraïm des d’aquí la tasca de difusió que han fet de l’acte.

Us informem que el 21 de setembre vam fer la II Jornada de Treball de junta a L’Ateneu de Nou Barris. En aquesta jornada vam decidir que les reunions de junta serien els primers dimarts de cada mes per això aquest mes d’octubre hem fet junta el dimarts dia 5.

Hem parlat d’on fer la següent AGO (assemblea General de Socis i sòcies ) de Nou Barris i hem format una petita comissió per fer el pla de treball de l’any vinent.

Us informem que el jurat del premi Rafel Juncadella es va reunir el dia 29 de setembre i que ja tenim entitat guanyadora: l’Arxiu Històric de Roquetes-Nou Barris. L’entrega del premi serà el proper 5 de novembre, lloc a confirmar.

Participem en el projecte Lliures d’Òmnium juntament amb altres seus per tal de sumar esforços. És un projecte amb la finalitat d’estrènyer contactes amb les entitats. Al nostre barri serà el 21 d’octubre. Podeu llegir l’article sobre aquest projecte del mes d’octubre que heu rebut al butlletí mensual d’Òmnium Nou Barris, hi tobràs informació més detallada. O també pots llegir-ho aquí: https://www.omnium.cat/ca/activitat/cicle-del-projecte-lliures-barcelona2021/2021-10-14/

Ja us vam dir en el butlletí passat que participem en el Festival de sopes que serà el 17 d’octubre. Cada any es feia a la Marquesina de la Via Júlia, però aquest any es fa a la seu del Districte. Vine a gaudir de la diversitat culinària que tenim al barri. No et perdis aquesta experiència gastronòmica i sobretot si vens no deixis de tastar l’escudella de lletres que fem Òmnium Nou Barris. Te’n lleparàs els dits!!

Veiem molt necessari activar voluntariat i el contacte amb entitats per desenvolupar els diferents projectes.

La Propera junta serà dimarts 2 de novembre.

Soci i sòcia, que estàs llegint aquest resum, ens falten mans per tirar endavant els projectes per defensar la llibertat, la llengua i la cultura del nostre país. Pensa que tu també pots posar el teu granet de sorra a Òmnium Nou Barris.
Vine amb nosaltres aquesta tardor!!!

Salut!