Crida a professorat de català per impartir cursos de nivell A1 i A2

Actualitat

Des d’Òmnium Maresme, fem una crida per crear un llistat de formadors de català disponibles per impartir cursos de nivell A1 i A2 a la comarca. 

Aquest recull té per objectiu facilitar el contacte a ajuntaments i entitats que vulguin optar a la nova línia de subvencions del Departament de Política Lingüística per al curs 2025-2026 per ampliar l’oferta de cursos de català de nivell bàsic.

Les subvencions es destinen a ajuntaments i consells comarcals de municipis amb menys de 17.500 habitants, no adherits al CPNL, i a entitats privades sense ànim de lucre amb seu a Catalunya.

Els cursos subvencionables hauran de ser de nivell A1 o A2 segons el Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR) i d’un mínim de 45 hores de durada.

Requisits per al professorat. Per formar part del llistat, cal complir els requisits establerts per la convocatòria:

  • Acreditar el nivell C2 de català.
  • També s’hi poden inscriure persones amb nivell C1, si acrediten experiència docent en l’àmbit del català o la didàctica de la llengua.

Si compleixes els requisits, omple aquest formulari per formar part del llistat de professionals que posarem a disposició d’ajuntaments i entitats.

INSCRIU-T’HI AQUÍ

Les dades facilitades podran ser compartides amb ajuntaments i entitats interessades per facilitar la contractació de professorat que es farà directament per part de les entitats i organismes públics.