Curs d’història de Catalunya

Actualitat

Òmnium Cultural Bages vol que la nit de Reis tots els nens i totes les nenes rebin un conte en català.Vosaltres podeu fer que cada infant visqui una història. Des d’aquí fem una crida a totes les persones perquè ens portin contes o novel·les juvenils en català i noves o en molt bon estat. PORTEU-NOS CONTES O NOVEL·LES JUVENILS EN CATALÀ

Òmnium Anoia ofereix la possibilitat d’aprofundir en el coneixement de la la Catalunya feudal.

La delegació anoienca d’Òmnium Cultural organitza, a partir del dimecres 3 de novembre, un nou curs d’història de Catalunya amb el professor Ramon Cuadras, llicenciat en història i professor de l’IES Joan Mercader. El curs versarà sobre la formació de Catalunya, des de l’època feudal fins al gòtic, passant per l’època d’expansió territorial, els fonaments nacionals o els anys de crisi.
Les classes tindran lloc cada dilluns i dimecres de novembre, de 7 a 2/4 de 9. Els interessats poden inscriure’s a la Biblioteca Central d’Igualada per 10 euros, que s’abonaran el primer dia de curs. Els socis tenen la matrícula gratuïta.