El Calendari 2013 de Tradicions i Costums, a disposició de socis i sòcies d’Òmnium

Actualitat

Fins ara s’han recollit la meitat dels recursos necessaris per poder fer realitat el projecte Amat-Piniella al Casino el febrer de l’any que ve.

Els socis i sòcies d’Òmnium Cultural ja poden adquirir un exemplar del Calendari de Tradicions i Costums 2013. La temàtica del calendari d’enguany és la gastronomia catalana amb una tradició centenària i pròpia dins la cultura mediterrània i europea. A través de diverses il·lustracions de l’artista vigatà Christian Inaraja i Genís, el calendari repassa alguns dels plats més tradicionals de la gastronomia catalana en les imatges que acompanyen cadascun dels mesos que conformen l’any. Com ja és habitual, el calendari recull les principals dates assenyalades de l’any així com explicacions de l’origen d’alguns dels plats propis de la cultura catalana.

Aquells socis i sòcies que vulgueu un calendari, fet amb la col·laboració de la Direcció General de Cultura Popular i Tradicional de la Generalitat de Catalunya i amb la Confederació de Comerç de Catalunya, podeu posar-vos en contacte amb les respectives seus territorials d’Òmnium.

Els calendaris es poden passar a recollir gratuïtament a les seus d’Òmnium a Manresa, Berga i Solsona en horari de secretaria fins que se n’exhaureixin les existències.