El Voluntariat per la Llengua engega un nou quadrimestre
El dimecres 7 de novembre a les 7 de la tarda, a la seu nacional d’Òmnium Cultural, tindrà lloc la presentació del documental “Les veus d’un poble”.
La sala d’actes de la Creu Roja de Vilafranca del Penedès es va tornar a omplir el passat dimarts, 30 d’octubre, de voluntaris i parelles lingüístiques, en la presentació de les activitats del Voluntariat per la Llengua previstes fins al gener.
En el programa del quadrimestre hi destaca la celebració dels 10 anys de parelles lingüístiques al Consorci per a la Normalització Lingüística de l’Alt Penedès i el Garraf, que tindrà lloc el dia 1 de desembre. També seran especials les activitats organitzades per la Biblioteca Torras i Bages amb motiu del centenari de la mort de Pere Calders.
Durant l’acte, el president d’Òmnium Cultural Alt Penedès, Sergi Sabaté, va explicar el paper que juga i les activitats que organitza l’entitat a la comarca. També es van repartir revistes i material informatiu d’Òmnium entre els assistents.
L’any 2011 hi va haver 383 parelles lingüístiques del CNL a l’Alt Penedès i al Garraf.

